۱۳۹۲ تیر ۵, چهارشنبه

مطالبه حسین زمان خواننده کشورمان ، صفحه مطالبات مردم

مطالبه حسین زمان ، خواننده و هنرمند کشورمان ، صفحه مطالبات مردم : 


بعضی از دوستان به من تذکر دادند که بهتر است در مطالباتمان از آقای روحانی رعایت اولویت را بکنیم . من تنها کاری که تا کنون کرده ام طرح یکی دو مورد بوده که در راس آنها آزادی زندانیان سیاسی و عزیزان در حصرمان بوده و دیگر اشاره ای کردم به اینکه اگر پس از تشکیل کابینه آقای روحانی شرایط مهیا شد فعالیت های هنری ام را بجای خارج از ایران در ایران ادمه دهم و امید بستم به اینکه پس از هشت سال بتوانم فعالیت های هنری ام را در فضای واقعی از سر بگیرم . در اینجا اعلام میکنم برای خود هیچ مطالبه ای ندارم و هیچ انتظاری هم از آقای روحانی ندارم و باقی مانده عمرم را نیز همینگونه سپری خواهم کرد ولی از حقوق دیگران نمیتوانم بگذرم . حقوق تضییع شده هنرمندان عرصه های مختلف باید در اولویت برنامه های آقای روحانی قرار بگیرد و حل مشکلات و معضلات فرهنگی و هنری باید بطور جدی مورد نظر ایشان واقع شود . قرار نیست هنرمندان همیشه چاشنی سیاست باشند . هنرمندان اگر جایگاهشان محترم شناخته شود و آزادی های لازم را داشته باشند میتوانند مؤثرترین نقش را در سازندگی فرهنگی جامعه بازی کنند کاری که برای سیاست مداران بسیار مشکل و طاقت فرساست .ضمنا دوستان عزیزی که اظهار نگرانی کردند مطمئن باشند من در این میدان و عرصه سیاست وزنی ندارم و اصولا حرف هایم آنقدر برد ندارد که بخواهد برنامه های آقای روحانی را تحت تاثیر قرار دهد . من به حکم وظیفه انسانی از این تنها امکانی که در اختیارم هست برای اظهار عقیده ام استفاده میکنم و بس ما را چه به دخالت در کار بزرگان .گاهی ناله ای میکنیم شاید به واسطه به گوش کسی برسد . این ناله را هم که نکنیم چه کنیم ؟


منبع : صفحه مطالبات مردم 
https://www.facebook.com/mardommotalebat

۱ نظر: